Tagged: 

• kimberly-delancker

Member
    25 april 2023 at 08:56
    90

Hoi ik ben Kim,34 jaar en haak al enkele jaren. Nog nooit een eigen patroon geschreven maar kijk er wel naar uit.

Ik woon zelf in Torhout, west vlaanderen

• veerle-de-cock

Member
    25 april 2023 at 14:04
    85

Hey allemaal. Ik ben Veerle, ik haak al sedert mijn 6 jaar, en ben er nu 60! Ik leer erg graag bij, en zelf patronen ontwerpen deed ik nog niet en wil ik dus erg graag leren. Ik ga niet erg actief kunnen zijn tijdens de challenge maar ga zeker meevolgen en zoveel mogelijk proberen doen! Ik kijk ernaar uit!

• sabine-pottelancie

Member
    30 april 2023 at 12:50
    55

Hoi ik ben Sabine woon in Koekelare en kijk ernaar uit om dit te doen 😃

• marinka-hogers

Member
    1 mei 2023 at 13:08
    117

Hoi ik ben Marinka en 68. Sinds enkele jaren haken en breien weer opgepakt. Ik woon sinds 2021 in Belgie-Wallonie in de buurt van Bomal.

• cindy-marsham

Member
    1 mei 2023 at 17:21
    84

Hey, ik ben Cindy en ik woon in Bredene

Ik haak graag aan mijn strandcabine🥰

• frieda-de-schepper

Member
    2 mei 2023 at 19:48
    82

Ik ben Frieda en woon in Blankenberge. Ik ben super benieuwd naar alle ideeën. Het is voor mij de eerste keer dat ik een haakidee op papier zal ( proberen) zetten

• belinda-janssens

Member
    3 mei 2023 at 12:56
    70

Hallo, in ben Belinda en woon in Brugge. Door een onverwachte operatie ga ik niet veel kunnen haken, maar k volg zeker aktief mee.

Veel succes medehaaksters, t zal ongetwijfeld mooi worden!

• cindy-marsham

Member
      6 mei 2023 at 07:31
      84

Veel beterschap vanuit Bredene😁

• cathy.foulon

Member
    5 mei 2023 at 10:51
    99

Hoi Hoi, Ik ben Cathy en ik woon in Welle (Denderleeuw) in de provicincie Oost-Vlaanderen. Ik haak al een aantal jaar en wil al lang een keer zelf iets ontwerpen maar is er nog niet van gekomen…

• marinka-hogers

Member
    12 mei 2023 at 21:13
    117

Hoi Allemaal in Belgie. Heeft een van jullie al een maatje of ben je ook nog op zoek?

Ik zou het leuk vinden een maatje te hebben. Hier iemand in de buurt (in het Franse talige gedeelte ) wordt lastig omdat ik het Frans nog niet goed machtig ben.

Iemand hier zin in?

gr. Marinka