• monique-van-den-elzen

Member
    25 april 2023 at 11:56
    60

Hallo,

Zoek jij ook een maatje? Misschien kunnen we voor elkaar wat betekenen. Ik ben reuze benieuwd naar jullie reactie.

Grts Monique

• irma

Member
    1 mei 2023 at 12:26
    52

Ik woon in Geldrop en haak ongeveer 5 jaar nu. Er staan al wat ontwerpen van mij op de site maar daar heeft Iris behoorlijk bij het schrijven geholpen. Graag zou ik patronen willen maken die direct klaar zijn.

Voor deze challenge wil ik een kussenhoes maken.

• Iris

Administrator
      1 mei 2023 at 14:56
      480

Super leuk Irma! Heb je al een idee in welke techniek?

• irma

Member
        1 mei 2023 at 16:14
        52

Daar ben ik onzeker over. Logisch zou zijn weer C2C te gebruiken. Het kussen moet nl bij de Indian Summer passen. Maar C2C voor kussens is minder. Misschien is alleen de kleuren gebruiken genoeg. Moet ook niet te druk worden.

Bedenktijd nodig dus. 😀

• anja-blokland

Member
    2 mei 2023 at 08:07
    100

Hallo ik ben Anja,53 jaar en helemaal gek van haken.Ben al een tijdje met de gedachten bezig om patronen te ontwerpen maar durf niet goed de stap te maken dus deze cursus komt voor mij als geroepen.Heb er ontzettend veel zin in.Mijn probleem is dat ik zoveel leuk vind maar daar kom ik nog wel uit.Haken doe ik nog niet echt super lang,ik denk een jaar of 7.Heb mezelf alles aangeleerd via you tube.Ben heel benieuwd naar al jullie creaties,ik kijk er naar uit.Succes allemaal!!

• chantal-voogt

Member
    2 mei 2023 at 19:47
    247

Hoi, ik ben Chantal, 53, en sinds 2 jaar weer aan het haken (lang niet gedaan, weer opgepakt omdat ik een jaar niet heb kunnen werken). Ik kom nog niet veel verder dan de bassissteken, maar daar wil ik wel verandering in brengen. En een eigen ontwerp maken lijkt me heel leuk, het hoeft van mij niet ingewikkeld te zijn, want dan kun je het ook “op de bank” haken. Ideeën heb ik genoeg, de tijd om ze uit te werken is wel een dingetje 🙂