-
Maatje zoeken: Noord-Holland
Geplaatst door Iris on 10 april 2023 at 09:05Hier kun je een maatje zoeken in de provincie Noord-Holland om samen de Challenge mee te doen, elkaars haakpatroon proef te haken en elkaar te inspireren.
MissVissch heeft antwoord gegeven 1 maand geleden 6 Leden · 14 Replies -
14 Replies
-
39
Hey,
Ik woon officieel in de provincie Utrecht. Breukelen ligt echter wel op de grens met Noord Holland, dus als je in Loenen, Abcoude, Hilversum, Amsterdam ZO zit reageer dan rustig, want dat is waarschijnlijk ook best haalbaar.
Groetjes
Hélène
-
114
Hoi hoi,
Als er Purmerendse haaksters/hakers zijn die samen aan dit project willen starten: gezellig!
-
137
Hoi!
Ik ben Saskia, woon in Heerhugowaard, heb veel haakervaring en vind het erg leuk om anderen te helpen en patronen te testen.
Groetjes, Saskia
-
55
Hoi Saskia,
Ik ben Jacqueline Peijnenburg en woon ook in Heerhugowaard.
Heb al heel veel haakervaring, ook al wel eens patronen geschreven.
Zou hier graag nog beter in worden. Hopelijk kunnen we iets voor elkaar betekenen.
-
137
Wat leuk Jacqueline!
Eventueel kunnen we ook een keer wat afspreken voor een haakdate.
-
-
419
Hoi Saskia,
Ik ben Ilse en ik woon in Alkmaar. Ik ken Jacqueline ook. Als ik ergens mee kan helpen, geen probleem. Leuk dat je mee doet met de schrijf challenge en dat je wel wilt proefhaken voor deelnemers.
Ik heb al veel haak ervaring, ook met patronen schrijven maar kan altijd nog nieuwe dingen leren.
-
-
114
Beste Helene en Saskia,
Als jullie het leuk vinden, kunnen we een on-line testclub Noord-Holland in het leven roepen voor dit project?
-
-
114
Leuk Saskia!
Denk dat het via WhatsApp het meest handig is om te communiceren; mochten er dan nog mensen aanhaken, dan kan dat heel gemakkelijk. Daarnaast is het de snelste manier om patronen uit te wisselen denk ik. Of vind je dat vervelend en communiceer je het liefst via deze portal? (moeten we wel iedere keer de patronen eerst uploaden…).
Laat je even weten waar je voorkeur naar uitgaat? 😊
-
137
Hoi Barbara,
Met de meeste haakvriendinnen heb ik contact via Facebook messenger of via Instagram.
Groetjes, Saskia
-
114
FB doe ik helemaal niets meer mee en met instagram eigenlijk ook niets qua haken, sorry. Vind je het een probleem om het via whatsapp te doen? Dat schakelt toch het snelst. Groep kunnen we daarna ook weer verwijderen als je dat wilt.
-
-
-
39
Hey ,
Super leuk idee, moeten we nog even nummers uitwisselen denk ik?
-
114
Hallo allemaal! Heb inmiddels een whatsapp groepje aangemaakt voor de liefhebbers. Graag wel even een pb met je telefoonnummer (ik was zo stom om dit openbaar te delen 🙄). Gezellig als jullie aanhaken 😉