Een Mooi Gebaar Logo

Een Mooi Kerstgebaar 2021

In 2021 is deze cursus uitgegeven als een prachtige CAL, de 21 dagen voor kerst, met onder andere verschillende kerstballen, sterretjes, kerstsokken en onderzetters.

Nu is deze leuke CAL beschikbaar als volledige Kerst Cursus.

Het is een betaalde Mini Cursus van €7,50. Je behoudt toegang tot deze cursus voor 12 maanden na aanschaf. Voor Club abonnees is het uiteraard inbegrepen !
 
Inbegrepen zijn minstens 21 haakpatronen! Alle haakpatronen zijn duidelijk uitgeschreven, met detailfoto’s en met video’s voor links- en rechtshandigen.
 
Je kunt de cursus in je eigen tempo en met je eigen favoriete (kerst)kleuren maken want Kerstballen en versiering lenen zich uitstekend voor restjes opmaken. Soms zullen ook andere materialen nodig zijn, zoals (oude/lelijke) Kerstballen, kerstlichtjes, glazen potjes, waarbij ik zal vertellen hoe ik er aan gekomen ben.

Samen haken we naar een gezellig Kerst
Ook jij kan schitterend decoratie haken. Of je nu linkshandig of rechtshandig bent, veel ervaring hebt of weinig, deze minicursus is voor iedereen geschikt!

Stap voor stap

Elke patroon wordt stap voor stap uitgelegd en voorgedaan met een video of foto’s.

Forum

In de club omgeving kun je altijd vragen stellen aan mede cursisten. Wel zo gezellig!

Links én rechts

Of je nu links- of rechtshandig bent: er is voor iedereen een aparte video

21 Patronen

De mini Cal was 21 dagen, dus deze cursus bevat 21+ patronen die leuk zijn om voor de kerst te maken en je huis mee te versieren.

Kerstballen, onderzetters…

Aan alles is gedacht in deze veelzijdige cursus. Breng al vroeg in het jaar de kerststemming in huis en maak in je eigen tempo de leukste versieringen voor in huis en in de boom

Materiaal

Bij elke stap krijg je uitleg over het materiaal en vertel ik wat ik zelf gebruikt heb en waar ik de potjes en overige materialen vandaan heb. Het staat je helemaal vrij om zelf je materiaal en garen te kiezen voor je projecten.

Let it Snow

Als extra kassakoopje kun je de 42-pagina tellende pdf toevoegen van Let is Snow met allerlei sneeuwvlokken om te haken en je kerstversiering compleet te maken. Nu voor maar € 2.00 als extra bestelling.

Hoe vonden anderen deze cursus?

Beste Iris,

Dank je wel voor de CAL die ik de afgelopen weken bij je heb gevolgd. Ik ben je dankbaar voor de leuke suggesties, de nieuwe haaktechnieken en de inspirerende filmpjes. Het haken heeft me te pakken, dankzij jou. Ik wens jou en je familie fijne feestdagen toe.

Met vriendelijke groet, Marjolijn van der Wal

Club Jaarabonnement

Voor je de cursus koopt, overweeg of je abonnee wilt worden:

Alle cursussen die zijn geweest en die nog gaan komen (alleen deze zijn al meer dan €260 waard)
Alle workshop opnames t.w.v. €15
– Meer dan 200+ handige advertentievrije PDF’s van de website (inclusief bijvoorbeeld de Een Mooi Gebaar CAL van €24), waarde minstens €500
LIVE Zoom Kletsen en Wol sessies (onbetaalbaar ;-))
– Besloten Facebook groep
Gratis jaarlijkse Een Mooi Gebaar picknick
Inspraak in volgende cursussen


Als je nú jaarabonnee wordt, bespaar je bovendien flink geld: in plaats van de €750+ waarde, betaal je nu €195 voor een heel jaar toegang.