Dit jaar mag ik 37 kaarsjes uitblazen. Hoe kan ik dat nu beter vieren dan met de allerleukste community van creatievelingen?
Omdat ik zo ontzettend blij ben met iedereen die de passie voor haken met mij deelt, heb ik een heel speciale verjaardagsactie voor je.
Als je nu instapt in de Een Mooi Gebaar Club, profiteer je van een waanzinnig verjaardagstarief. Geen normale prijs, maar een feestprijs van slechts € 150,- per jaar.
Het beste nieuws? Deze prijs blijft vaststaan voor jou, zolang je lid blijft. Geen prijsverhogingen in de toekomst, gewoon puur haakplezier voor een vast, laag bedrag.

Wat vind je allemaal in de Een Mooi Gebaar Club?
✔ Een schatkist aan PDF patronen: 400+ PDF haakpatronen wekelijks aangevuld, voor beginners tot gevorderd!
✔ Uitgebreide video-cursussen: Duidelijke, stap-voor-stap video’s waarin ik je nieuwe technieken leer, speciaal voor links- én rechtshandigen
✔ Steek-o-theek: duidelijke uitleg van elke steek op video
✔ Community: forum en groep met haaksters die je helpen
✔ Live samen-haken: meerdere momenten per maand, aan je eigen project
✔ Exclusieve CAL — alleen voor Club-leden
✔ Stekensteun — persoonlijk videobellen als je vastloopt

Veel gestelde vragen
In elke cursus wordt elke steek rustig getoond, waardoor ook beginners goed mee kunnen doen. Met een doosje geduld en een potje doorzettingsvermogen leer je in een handomdraai de prachtigste dingen haken.
Nee, dat is niet erg. Mijn haakpatronen zijn zonder afkortingen én de Club cursussen bestaan vooral uit video’s. Zo kun je ook aan de slag als patronen nu nog abacadabra zijn.
Je kunt de videocursussen volgen wanneer het jou uitkomt! Ze staan online en zijn beschikbaar, ook om zo vaak als je wilt terug te kijken.
De eerste termijn betaal je nu, zodat je meteen kunt starten. Daarna wordt het bedrag automatisch elk jaar afgeschreven tot je opzegt. Je hebt een maand opzegtermijn.
*Blijvende, vaste, lage prijs voor jou: je gaat nooit méér betalen, ook niet wanneer de Club duurder wordt. Afmelden gaat eenvoudig uiterlijk één maand voor de verlenging van je abonnement, door een e-mail te sturen met je naam, e-mailadres en reden van opzegging.
Please confirm you want to block this member.
You will no longer be able to:
Please note: This action will also remove this member from your connections and send a report to the site admin. Please allow a few minutes for this process to complete.