🎉 Ik ben jarig!

Vier het mee met een speciale verjaardagskorting die blijft zolang je lid blijft! 🥳

Wie jarig is, trakteert! Vier mijn 37e verjaardag met een exclusieve Club-korting 🎉

Word nu lid van de Een Mooi Gebaar Club voor slechts € 150,- per jaar (en behoud deze prijs zolang je lid blijft!).

Plus: krijg direct toegang tot mijn uitgebreide clubcursus van het Zoetekauw Beertje!

Wees er snel bij!

Heerlijk, gezellig, samen, ontspannend haken

Video’s

Niet meer uren op YouTube zoeken naar een duidelijke uitleg, maar inloggen en meteen afspelen .

Gezellig samen

Door de groepen en het forum haak je samen aan allerlei projecten.

Afwisseling

Door de enorme hoeveelheid projecten zit er altijd wat bij voor je stemming.

Links- en rechtshandigen

Ben je links- of rechtshandig, dan is er altijd ook een speciale video voor jou.

400+ PDFs

Uniek bij het jaarabonnement is dat je toegang krijgt tot meer dan 320 PDF haakpatronen.

Zoom

Regelmatig samen haken via Zoom.

Hoera, ik ben jarig! En dat betekent cadeautjes voor jou! 🎁

Haak nu aan en gun jezelf eindeloos veel ontspanning voor slechts €0,41 per dag!

DAGEN
UREN
MINUTEN
SECONDS

Het Zoetekauw Beertje
🐻🍯

Stap je tijdens deze verjaardagsactie in? Dan staat er meteen een fantastisch verjaardagscadeau voor je klaar in de online omgeving.

Je krijgt namelijk direct volledige toegang tot de uitgebreide clubcursus van het Zoetekauw Beertje!

Wees er snel bij!

Wat vind je allemaal in de Een Mooi Gebaar Club?

✔ Een schatkist aan PDF patronen: 400+ PDF haakpatronen wekelijks aangevuld, voor beginners tot gevorderd!

Uitgebreide video-cursussen: Duidelijke, stap-voor-stap video’s waarin ik je nieuwe technieken leer, speciaal voor links- én rechtshandigen

Steek-o-theek: duidelijke uitleg van elke steek op video

Community: forum en groep met haaksters die je helpen

Live samen-haken: meerdere momenten per maand, aan je eigen project

Exclusieve CAL — alleen voor Club-leden

Stekensteun — persoonlijk videobellen als je vastloopt

Kies voor een jaar lang creatieve inspiratie

• Het Een Mooi Gebaar Jaarabonnement
  • Nu tijdelijk: € 150,- per jaar
  • Gegarandeerd: Zolang je lid blijft, betaal je nooit meer dan dit verjaardagstarief!
  • Bonus: Inclusief de complete cursus van het Zoetekauw Beertje.

Al meer dan 230 leden!

FAQ

Veel gestelde vragen

Kan ik als beginner meedoen?

In elke cursus wordt elke steek rustig getoond, waardoor ook beginners goed mee kunnen doen. Met een doosje geduld en een potje doorzettingsvermogen leer je in een handomdraai de prachtigste dingen haken.

Ik kan niet goed patronen lezen, is dat erg?

Nee, dat is niet erg. Mijn haakpatronen zijn zonder afkortingen én de Club cursussen bestaan vooral uit video’s. Zo kun je ook aan de slag als patronen nu nog abacadabra zijn.

Op welke tijden zijn de lessen?

Je kunt de videocursussen volgen wanneer het jou uitkomt! Ze staan online en zijn beschikbaar, ook om zo vaak als je wilt terug te kijken.

Hoe werkt het betalen?

De eerste termijn betaal je nu, zodat je meteen kunt starten. Daarna wordt het bedrag automatisch elk jaar afgeschreven tot je opzegt. Je hebt een maand opzegtermijn.

Wacht niet te lang, de taart raakt op! 🎂

Deze speciale verjaardagsactie is tijdelijk en loopt tot en met 15 augustus 2026.

Daarna sluit de feestpoort en gaat de prijs weer omhoog. Mis deze kans niet om voor altijd extra voordelig lid te worden.

*Blijvende, vaste, lage prijs voor jou: je gaat nooit méér betalen, ook niet wanneer de Club duurder wordt. Afmelden gaat eenvoudig uiterlijk één maand voor de verlenging van je abonnement, door een e-mail te sturen met je naam, e-mailadres en reden van opzegging.

De aanbieding verloopt over:

DAGEN
UREN
MINUTES
SECONDS