Welkom › Forums › Gezellig kletsen › cursus vest
-
cursus vest
Geplaatst door Diana on 3 juni 2023 at 10:23goedemorgen allemaal
ik heb de stoute schoenen aangetrokken en ben al vast begonnen met de vest whahahahaha
ik wil hem 2xmaken ook voor een vriendin en daar kom ik 1 juli pas en dan weet ik al waar ik op letten moet en alles
de garen is van de promo bollen zeeman had ik al heel lang in huis
heb 3 bollen en heb opgezet met 5 en haak met 4.5
Helenevanhattum heeft antwoord gegeven 2 maanden, 2 weeks geleden 4 Leden · 9 Replies -
9 Replies
-
95
Super! Mooie start, dan weet je dus ook wat je moet doen! Heb je deze cursus eerder gevolgd?
Groet Wilma (Zutphen)
-
425
neee nog nooit gevolgd van de vest
maar heb al tegen dingen aan gelopen .. ik heb onder tussen een andere kleur gehaald
want was bang dat ik te kort kwam
en opnieuw begonnen
-
65
Waar heb je gevonden wat je aan garen nodig hebt. Ik zal wel met mijnend kijken maar toen ik daar naar zocht zag ik in de materiaalkunde alleen staan voldoende garen. Maar wat voor soort garen moet ik hiervoor halen en hoeveel???
-
95
Ik las dat het met elk soort garen kan. Wat je maar wilt.
-
425
ja klopt met alle garen wat je zelf wilt ik heb de promo bollen /…maar iris legt het allemaal uit vanaf de 15de juni en anders even kijken bij cursussen van 2 jaar terug
-
-
425
ik haak hem met de promo bollen van zeeman.. en moet zeggen ben geen slanke dame en ik heb 5 bollen gekocht en ja je kunt met alle garen haken wat je wilt… maar de 15de begint de cursus ook maar 2 jaar geleden heeft ze die ook gemaakt en ik ben hem van 2 jaar teug aan het kijken
-
-
71
Zo leuk dat het goed uitgelegd is dat je weet hoe je het moet doen dat je met ieder garen het vest kan haken. Ik heb er nu drie gehaakt. De ene met een heel fijn garen (naald 2,5) en 2 met royal van zeeman.
Ik denk erover om er nu een met mohair te maken. Eerst even een proeflapje maken en kijken of ik genoeg garen op zolder heb liggen.
-
-
71
Eerst vakantie krijgen..
En ik haak bij lange na niet zo snel/veel als u doet… Ik zal proberen een foto te delen…
-
-
Log in to reply.