Welkom Forums Gezellig kletsen cursus vest

  • cursus vest

    Geplaatst door Diana on 3 juni 2023 at 10:23

    goedemorgen allemaal

    ik heb de stoute schoenen aangetrokken en ben al vast begonnen met de vest whahahahaha

    ik wil hem 2xmaken ook voor een vriendin en daar kom ik 1 juli pas en dan weet ik al waar ik op letten moet en alles

    de garen is van de promo bollen zeeman had ik al heel lang in huis

    heb 3 bollen en heb opgezet met 5 en haak met 4.5

    Helenevanhattum heeft antwoord gegeven 8 maanden, 2 weeks geleden 4 Leden · 9 Replies
  • 9 Replies
  • wilma-veldhuizen

    Member
    6 juni 2023 at 09:22

    Super! Mooie start, dan weet je dus ook wat je moet doen! Heb je deze cursus eerder gevolgd?

    Groet Wilma (Zutphen)

  • Diana

    Member
    6 juni 2023 at 18:45

    neee nog nooit gevolgd van de vest

    maar heb al tegen dingen aan gelopen .. ik heb onder tussen een andere kleur gehaald

    want was bang dat ik te kort kwam

    en opnieuw begonnen

  • sandra.van den hoek

    Member
    11 juni 2023 at 17:58

    Waar heb je gevonden wat je aan garen nodig hebt. Ik zal wel met mijnend kijken maar toen ik daar naar zocht zag ik in de materiaalkunde alleen staan voldoende garen. Maar wat voor soort garen moet ik hiervoor halen en hoeveel???

    • wilma-veldhuizen

      Member
      11 juni 2023 at 22:07

      Ik las dat het met elk soort garen kan. Wat je maar wilt.

      • Diana

        Member
        13 juni 2023 at 22:31

        ja klopt met alle garen wat je zelf wilt ik heb de promo bollen /…maar iris legt het allemaal uit vanaf de 15de juni en anders even kijken bij cursussen van 2 jaar terug

    • Diana

      Member
      13 juni 2023 at 22:30

      ik haak hem met de promo bollen van zeeman.. en moet zeggen ben geen slanke dame en ik heb 5 bollen gekocht en ja je kunt met alle garen haken wat je wilt… maar de 15de begint de cursus ook maar 2 jaar geleden heeft ze die ook gemaakt en ik ben hem van 2 jaar teug aan het kijken

  • Helenevanhattum

    Member
    29 juni 2023 at 11:06

    Zo leuk dat het goed uitgelegd is dat je weet hoe je het moet doen dat je met ieder garen het vest kan haken. Ik heb er nu drie gehaakt. De ene met een heel fijn garen (naald 2,5) en 2 met royal van zeeman.

    Ik denk erover om er nu een met mohair te maken. Eerst even een proeflapje maken en kijken of ik genoeg garen op zolder heb liggen.

    • Diana

      Member
      11 juli 2023 at 12:28

      ooo ben benieuwd er naar

      • Helenevanhattum

        Member
        12 juli 2023 at 12:04

        Eerst vakantie krijgen..

        En ik haak bij lange na niet zo snel/veel als u doet… Ik zal proberen een foto te delen…

Log in to reply.