• Hoe kies jij je kleuren?

Geplaatst door Audrey on 24 februari 2023 at 18:02

Hoi allemaal,

Ik ben wel benieuwd hoe jullie je kleuren kiezen voor een nieuw project. Val je snel terug in tinten die je aanspreken of durf je gewaagde combinaties aan?

Helenevanhattum heeft antwoord gegeven 2 maanden, 4 weeks geleden 6 Leden · 9 Replies
  • 9 Replies
  • gera-berg

Member
    24 februari 2023 at 22:43
    414

eigenlijk kies ik wel beetje hetzelfde, ieder geval waar ik van hou..

springfrost heb ik in de kleuren gedaan die erbij staan, filet met resten die ik had maar wel wat ik mooi vind

• Audrey

Member
      26 februari 2023 at 08:03
      57

Hoi Gerda,

Ik val ook vaak terug in de kleuren die ik mooi vind, en die bij ons interieur passen.

Lieve haakgroet,

Audrey

• Iris

Administrator
    25 februari 2023 at 11:30
    480

Ik kies op veel verschillende manieren.

Soms zoek ik op “colour palet sea” of zoiets op Pinterest, soms laat ik me inspireren door een ander, soms leg ik een stapel wolletjes op de grond en leg ik bij elkaar wat ik mooi vind.

Soms ben ik er ook echt niet goed in en dan laat ik iemand anders kiezen 🙂

• Audrey

Member
      26 februari 2023 at 08:04
      57

En altijd vind ik het leuk om samen met jou kleuren te zoeken voor nieuw projecten. ❤️

• Iris

Administrator
        26 februari 2023 at 20:11
        480

Dat is ook altijd mega gezellig! In mijn rommelbende :’)

• dominieke-bos

Member
    25 februari 2023 at 14:30
    556

Ik htb meegedaan met de filet fantastic call. Ik heb toen gekeken welke kleuren ik in huis had en of ik er genoeg van had. Toen ik kleuren moest kopen ben ik gaan kijken wat erbij zou passen. Haken met de kleuren die erbij staan vind ik een soort van der maken. Ik probeer echt te luisteren naar mijn gevoel hoe het patroon als eindproduct eruit gaat zien. Daar kies ik dan de kleuren bij. Ik heb geen vaste kleuren die ik veel gebruik.

• Audrey

Member
    26 februari 2023 at 08:06
    57

Hoi Dominieke,

Dat is een goed idee om van je restjes af te komen. Die blijven bij mij dan weer vaak liggen….

Lieve haakgroet,

Audrey

• els-minkels

Member
    4 maart 2023 at 18:29
    130

In de winkel leg ik een aantal kleuren bij elkaar die ik vind matchen. Voor de granny cal 3 groen gele en 1 blauw. Uiteindelijk nog 2 blauwe en 1 groene uit de restjes van de Filet fantastic erbij gedaan. Wordt aan elkaar gehaakt met Verviers. Alles colour crafter.

• Helenevanhattum

Member
    13 maart 2023 at 12:06
    44

Het hangt er ook vanaf wat ik haak.

Als ik aan een project begin kijk ik wel vaak wat ik in huis heb. Mijn zolder kan zo doorgaan voor een hobbywinkel. En aangezien ik steeds minder kan, wil ik dat wel gebruiken ipv straks weg te moeten geven.