-
Maatje zoeken: Zuid-Holland
Geplaatst door Iris on 10 april 2023 at 09:05Hier kun je een maatje zoeken in de provincie Zuid-Holland om samen de Challenge mee te doen, elkaars haakpatroon proef te haken en elkaar te inspireren.
diana-berger heeft antwoord gegeven 4 weeks, 1 dag geleden 4 Leden · 11 Replies -
11 Replies
-
197
Hallo allemaal,
Mijn naam is Lucy, ik woon in Gouda. Als iemand zin heeft om samen deze CAL te doen. Ik werk alle ochtenden, maar heb s’ middags tijd en ZIN.
-
315
ooo hallo ik ben diana
ik kom uit schoonhoven dus lekker kort bij
-
197
Hoi Diana, sorry dat ik niet eerder heb gereageerd, ik ben op vakantie. <div>
Gouda – Schoonhoven is inderdaad goed te doen.
Meteen maar een voorstel ik kan maandagmiddag, dinsdagmiddag of donderdagmiddag.
</div>
-
-
-
197
Hoi Diana, maandag zou ik naar jou kunnen komen, donderdag zou bij mij moeten ivm een oppashondje (en komende donderdag een controle van mijn huis ivm lekkage)
Heb jij een idee hoe we wat anoniemer onze adres gegevens en telefoonnummers kunnen uitwisselen?
-
315
ja ik denk dat het beter is prive te doen …. mijn fb is diana berger en mijn profil foto is met tractoren whahahahaha
-
315
ja we kunnen wel afspreken voor maandag ik zie je vriend verzoek wel komen
-
-
100
Hoi hoi. Ik ben Nelleke. Ik woon in Hendrik Ido Ambacht.
Ik kan bijna alle dagen behalve de woensdag en vrijdag nooit.
Daarnaast heeft mijn voorkeur om eerst via de app of videobellen contact te hebben.
-
-
100
Is het idee om online dan onze ideeën uit te wisselen?
Ik weet niet of jij al een maatje heb en of jij mijn maatje (ook) wilt zijn. Anders zoek ik even verder
Mijn facebook is Nelleke van Berchum. Heb dezelfde profiel foto. We kunnen dan in verloop van tijd kijken of we afspreken of dat we het online blijven doen.
-
315
ja waarom zou je mijn maatje kunnen zijn heb er ook 1 nog maar ik zeg maar zo hoe meer mensen hoe beter dat we kunnen leren van elkaar ….ik stuur je een verzoek met diana berger en dan tractoren
-
-
-