-
Voorstellen
Geplaatst door Iris on 23 februari 2023 at 21:31Deze topic kun je gebruiken om jezelf voor te stellen ❤️
diana-berger heeft antwoord gegeven 2 maanden, 3 weeks geleden 11 Leden · 16 Replies -
16 Replies
-
97
Hoi hoi,ik ben Sandra.
Haakverslaafd,ik werk in de thuiszorg.
Ik woon met mijn gezin,en onze dieren in het altijd mooie Helmond.
Superleuk,een chat functie,gezelligheid,en nieuwe mensen leren kennen is altijd leuk.🧘♀️🧘♀️🧘♀️
Groetjes Sandra.
-
480
Welkom Sandra! Wat fijn dat jij het ook leuk vindt. Ik ben er ook MEGA blij mee.
-
-
414
hallo allemaal..ben gera…getrouwd(bijna 50 jaar) haak heel graag, 2 honden en wat dieren…
-
556
Hai allemaal. Ik ben Dominieke en woon met mijn man Paul en blindengeleidehond Nike in Heemstede. Ik ben maatschappelijk blind wat betekent dat ik nog ren pip Klein beetje zicht heb maar er eigenlijk niet meer mee kan functioneren zonder hulp en hulpmiddelen. Ik haak non visueel. Patronen lezen doe ik met voorlees software. Maar het liefste haal ik vanuit fantasie. Naast haken ben ik op allerlei gebieden druk met Toegankelijkheid en inclusie en ben ik voorlichter op dat vlak.
-
480
Hoi Dominieke! Ik had je net ge-emaild, maar zie nu dit berichtje! Dan lukt het in ieder geval een beetje haha. Ik hoop dat de nieuwe Club ook voor jou prettig navigeert 🙂 Welkom ook hier!
-
-
449
Hallo Allemaal,
Ik ben Ilse, 45 jaar oud en ik kan al haken vanaf mijn 8 jaar. Sinds de geboorte van mijn zoon Bart, nu 10 jaar oud heb ik het handwerken weer opgepakt en vindt het heerlijk, zowel haken als breien nu ook. Sinds 1 jaar help ik Iris met haar website en de social media pagina’s. Dus je kunt ook mijn naam op Facebook soms tegenkomen en op de website. We hopen hier een super gezellige club groep te maken. En zullen proberen al jullie vragen en opmerkingen zo snel mogelijk te beantwoorden.
Heel veel haakplezier, groeten, Ilse
-
19
hallo allemaal,
Ik ben Rosie 54 jaar. Ik woon samen met mijn 4 jarige goldendoodle.
Ik ben het haken aan het herontdekken, na jaren niet gehaakt te hebben. Inmiddels kan ik een wolwinkel beginnen. De praktijk is, dat ik steeds wil haken, maar het komt er vaak niet van. Hopelijk vind ik een manier om het vaker op te pakken ipv achter mijn filmpjes te zitten koekeloeren….hahaha
-
480
Wat gezellig, zo’n Golden Doodle! Zulke mooie honden <3 Wat zou je helpen om meer te haken en minder filmpjes te kijken?
-
19
Ja zo’n doodle is zeker gezellig. ik ben er ook heel erg blij mee.
tja, ik heb nog geen flauw idee, wat me zou kunnen helpen, om meer te haken ipv die domme filmpjes. ik zou bijna zeggen, uitval van mijn internet. Maar dan kan ik ook niet meer hier in de haakclub bij de filmpjes en cursussen. Dat is dus toch weer niet zo handig. Voor mij zou het beste zijn, om samen met iemand te kunnen haken (geldt ook voor andere hobby’s), maar ik wil ook niet afhankelijk zijn van anderen daarvoor. Kortom, ik zoek nog naar de truc voor mij 🙂
-
-
-
57
Hallo allemaal,
Mijn naam is Audrey, ik ben 47 jaar jong. Woon met mijn Engels/Nederlandse gezin in het midden van het land. Ik ben begonnen met haken toen ik zwanger was van mijn jongste kind want ik wilde per se een zee meerminnenstaart maken voor haar baby-foto-shoot. Dat bleek nogal een gevorderd project voor een beginnende haakster te zijn, maar na een goede uitbreiding van mijn vocabulaire, veel uithalen en nog meer geduld lukt het dan toch.
Inmiddels ben ik heel wat haak-uren en projecten verder en vind het super gezellig om met Iris te sparren over patroon-ideeën en kleurencombinaties.
Veel haakgroeten
-
130
Mijn naam is Elsbet, 70 jaar, getrouwd, 3 dochters, 3 kleinkinderen van 2 dochters en woon in ‘s-Hertogenbosch. Haak en brei van kleins af aan met tussenpozen. Veel kleding genaaid voor de kinderen. Borduur en quilt ook. Nu haak ik het liefst. Leuk hoor zo’n ‘kletsclub’.
-
20
Goedemorgen
Wat fijn een chat functie.
Ik ben Syb, 38 jaar, getrouwd en we hebben 2 kinderen van 12 en 14 jaar.
Ik haak nu ongeveer 12 jaar, gestart omdat ik niet stil kan zitten. Inmiddels doe ik het om niet bezig te zijn in mijn hoofd.
Ik ben een paar jaar geleden afgekeurd ivm chronische pijn van rugklachten.
Ik haak eigenlijk vooral dekens de laatste tijd zo nu en dan knuffels en kleding. Ik borduur ook graag en sinds kort kan ik breien.
Vragen ? Ik hoor het graag !
-
44
Hi, wat leuk om allemaal te lezen zeg.
Ik ben Hélène (51 jaar) getrouwd, moeder van 3 zonen, waarvan er nog 2 thuis wonen. Ik werk als remedial teacher in het onderwijs. Ik haak graag, daarnaast vind ik fotograferen, wandelen en koken leuk. En lees ik graag en leg ik graag een puzzel. Wat naar de achtergrond geraakt hobby’s die ik door de reuma weer heb opgepakt (uren haken is niet zo handig).
We hebben een hond (Ierse Setter) en een kat (asiel). Ik woon in het midden van het land.
-
315
goedenavond allemaal
ik kom ook mezelf ook even voorstellen
ik ben diana en kom uit schoonhoven en ben 60 jaar
ik haak ook sinds 2 jaar en heb het niet van een vreemde mijn moeder deed het ook altijd en ook buiten dat om veel handwerken
ik ben ook blij met iris doe mee met die 365 dagen cal en je leert er hoop van
gr diana