• Sabrina

Member
    4 mei 2023 at 09:35
    125

er razen momenteel meerdere ideeën door mijn hoofd.

Allereerst de oortjes die op mijn profielfoto op mijn hoofd staan. Deze heb ik zelf gemaakt, zonder patroon. Heb wel opgeschreven wat ik gedaan heb. (heb namelijk 2 setjes gemaakt)
    Dus denk dat ik deze uit ga werken voor deze challenge. (Vooral het diadeem gedeelte moet ik even goed naar kijken)

Verder zag ik iets heel leuks met borduren. Een manier om een roosje ergens op te borduren.
    Dat leek mij ook geweldig. Bijvoorbeeld een leuk tasje/laptophoesje dat dan gehaakt word met daarop een leuk motiefje geborduurd.
    Dus 2 dingen bij elkaar. Lijkt mij ook heel leuk om te doen.

• Saskia-de-Winter

Member
    4 mei 2023 at 19:23
    137

Ideeën genoeg, garen kiezen en bestellen was zo gebeurd maar dat tekenen!

Daar ben ik dus veel te precies en te pietluttig voor, dit was poging 5.

De bedoeling is dus dat ik een granny square vest ga ontwerpen.

• christina-desloovere

Member
    5 mei 2023 at 01:14
    50

Ik zat te denken aan een kleedje maar ik ben een echte beginner dus dan dacht ik aan onderleggers of pannenlappen lijkt me simpeler als beginneling hahaha

• Miko

Member
    5 mei 2023 at 13:35
    65

Ik word blij van arigumi’s en vind monchilla haken superleuk. Ik zou dit willen combineren en een grappig kleurig klein bijen-korfje gaan ontwerpen. Maar of alles daar in gaat passen ?????

• sytske-van-hengel

Member
    6 mei 2023 at 17:27
    84

Ik ben er nog niet helemaal uit: ga ik mijn laatste bedachte en gehaakte omzetten in een patroon? Of verzin ik iets helemaal nieuws? Maar wat? Denk, denk, denk, . . .

• sytske-van-hengel

Member
      11 mei 2023 at 14:41
      84

Het gaat een PinkRibbonsjaal worden

• nathalie-van-der-velde

Member
    6 mei 2023 at 20:38
    72

Het is inmiddels zaterdag en ik heb nog steeds geen inspiratie 😔

Ik weet het nog steeds niet, wat ik wil gaan maken en zelf ontwerpen. En ik baal daar wel heel erg van… De tijd begint nu toch wel flink te dringen…

Iemand nog een leuk idee over waar ik wat mee zou mogen doen?

• sytske-van-hengel

Member
      11 mei 2023 at 14:43
      84

Waar word je blij van? Amigurumi of kleding of tassen of dekens haken? (doorhalen wat niet van toepassing is). Wat is je lievelingsgaren? Wat is je lievelingskleur? Als je de antwoorden op deze drie vragen samen voegt, wat wordt het dan?

Helpt dit?

• nathalie-van-der-velde

Member
        12 mei 2023 at 20:30
        72

Ik denk toch wel amigurumi. Ik haak het liefste met katoen, acryl vind ik eigenlijk net niks.

Wel heb ik een paar dekens met c2c zelf getekend en gehaakt, maar dat is voor nu veel te groot als projectje denk ik.

• sytske-van-hengel

Member
          12 mei 2023 at 20:38
          84

Katoen is prima voor amigurumi. Misschien 1 van de dieren die je getekend hebt omzetten in amigurumi?

Of van de c2c een tas of kussenhoes haken? Is kleiner dan een deken.

• pinovisser1984

Member
    6 mei 2023 at 21:22
    301

Ik ga een kussenhoes ontwerpen, met de mandensteek, in 3 achtergrondkleuren, en daarop komt een gehaakte applicaties, paardje, wolkjes, zon en een boompje, en dat naai ik er dan op